El primer diumenge separades.

by dimanche et bien

Parla Isabel. Aquest cap de setmana ha estat una mena de “Tu a Amsterdam i jo a Barcelona”. La Marta se n’ha anat a passar uns dies a la capital d’Holanda. Però potser en el meu cas em convenia un distanciament sà i, sense oblidar l’esència de dimanche et bien, començar a avançar feina de la Universitat.

Així que el meu diumenge ha sigut de rodatge. Inspirada en Andy Warhol i els seus ScreenTests, on simplement ficava la càmera davant de la persona que volia grabar i es passava minuts retratant-la sense fer res en concret, he estat  fent una mena d’experiment videogràfic amb la meva amiga Iona. El meu objectiu: aconseguir retratar una mica de la seva esència, el que ella és per a mi. Un retrat, com els d’Andy Warhol, però molt més subjectiu. Després d’unes hores intenses puc dir que ja tinc tot el material i que ara tan sols em queda editar-lo i grabar el so. Ben aviat el podreu veure al meu espai de vimeo.

A part del gran dia de rodatge que hem tingut, on tot ha estat molt natural, fluid i sense gaires problemes, ho hem rematat de bona manera. Com que sempre ens acabem ficant a la cuina, avui amb la Iona hem fet un magnífic i senzill sàndwitch vegetal. Els ingredients: pà de sègol, hamburguesa de seitàn i formatge, aguacate, tomàquets cherry i ceba caramelitzada.

Gràcies a la Iona (amiga d’infància i actriu) i a l’Adrià (senyor de les càmares i perfecte company de pis) per aquest dimanche.

——

Isabel al habla. Este fin de semana ha sido un poco “Tu en Amsterdam y yo en Barcelona”. Marta se ha ido a pasar unos días a la capital de Holanda. Pero puede que en mi caso fuera conveniente un distanciamento sano y, sin olvidar la esencia de dimanche et bien, empezar a avanzar trabajos de la Universidad.

Así que mi domingo ha sido de rodage. Inspirada en Andy Warhol y sus ScreenTests, dónde simplemente ponía la cámara delante de la persona que quería grabar y se pasaba minutos retratándola sin hacer nada concreto, he estado haciendo un experimento videográfico con mi amiga Iona. Mi objectivo: conseguir retratar un poco de su eséncia, lo que ella es para mi. Un retrato, como los de Andy Warhol, pero mucho más subjetivo. Después de unas horas intensas puedo decir que ya tengo todo el materia y que ahora tan solo queda editarlo y grabar el sonido. Pronto podréis verlo en mi espacio de vimeo.

A parte del gran día de rodaje que hemos tenido, donde todo ha sido muy natural, fluido y sin demasiados problemas, lo hemos rematado bien. Como siempre nos acabamos metiendo en la cocina, hoy con Iona hemos hecho un magnífico y simple sándwitch vegetal. Los ingredientes: pan de centeno, hamburguesa de seitán y queso, aguacate, tomates cherry y cebolla caramelizada.

Gracias a Iona (amiga de infancia y actriz) y a Adrià (señor de las cámaras y perfecto compañero de piso) por este dimanche.