Buenas pulgas

by dimanche et bien

Flea market és, sota el nostre punt de vista, el millor “mercadillo” de segona mà que es celebra en aquests moments a Barcelona. Primer, perquè la selecció del que es ven està ben feta. Segon, pels preus, 1,2,3 euros, 5 màxim 10. Tots sabem que ara amb la fiebre vintage molta gent s’apuja al carro i ven duros a quatre pessetes.  Tercer, per l’ambient que es respira, relaxat, pocs turistes, gent del barri, Barcelona. Poc pretensiós, que és el que ens agrada més a Dimanche et Bien. Les coses ben fetes i prou.

 



Per rematar la tarde  un clàssic de Barcelona: La Rosa del Raval i uns mojitos a la terrasseta amb el solet de les 7. Encara que sigui el mexicà més popular ens encanta. I ens agrada el mural amb palmeres.

 

——————————–

Flea market es, bajo nuestro punto de vista, el mejor mercadillo de segunda mano que se celebra en estos momentos en Barcelona. Primero, porque la selección de lo que es bien está bien hecha. Segundo, por los precios, 1,2,3 euros, 5 máximo 10. Todos sabemos que ahora con la fiebre vintage mucha gente sube al carro y pone precios desorbitados. Tercero, por el ambiente que se respira, relajado, pocos turistas, gente del barrio, Barcelona. Poco pretencioso, que es lo que nos gusta más a Dimanche te Bien. Las cosas bien hechas y ya está.

 

 

Para rematar la tarde un clásico de Barcelona: La Rosa del Raval y unos mojitos en la terraza con el solecito de las 7. Aunque sea el mexicano muy popular nos encanta. Y nos gusta el mural con palmeras.

Dimanche también lucha contra las trompetas de la muerte.

Anuncis